Miksi ihmeessä brändillä pitäisi olla tarina? Mitkä ovat ne kolme elementtiä, joilla brändin tarinasta tehdään kiinnostava? Entä onko paras kanava brändin tarinan kertomiseen podcast, video vai jokin ihan muu?

Me Duran Creativella olemme erikoistuneet tarinalliseen brändinrakentamiseen. Katso lyhkäiseltä videolta, kun copywriterimme Petteri Puustinen istahtaa konseptijohtaja Samuli Justénin grillattavaksi ja paljastaa käytännön vinkit siihen, millainen tarinallisuus toimii markkinoinnissa:

 

“Tutkimukset kertovat, että ihminen kokee kiinnostavaksi sellaiset asiat, joista on hänelle hyötyä.”

 

DuranTalks-sarjassa Duran Creativen asiantuntijat paketoivat kevyenpainavaa asiaa muun muassa tarinankerronnasta, brändinrakentamisesta, kuvapankkikuvista, fonteista, asiakastutkimuksesta ja metaversumista. Siis kaikenlaisesta kiinnostavasta markkinointiin, mainontaan ja designiin liittyvästä.

Lisää osia tulossa pian! Katso aiemmat tarinat täältä.