Duran Creativen pääluku kasvoi vuoden alusta yhdellä, kun copywriter Ville Heino liittyi mukaan joukkoon. Hän vahvistaa Duranin konsepti- ja sisältöpuolta entisestään. Konseptisuunnittelun ja sisällöntuotannon lisäksi Heinon työpöytä täyttyy lähitulevaisuudessa myös muun muassa brändiuudistuksista ja käsikirjoittamisesta.
Copywriterin työsuoritteista Heinolla on jo lähes viiden vuoden kokemus. Hän on työskennellyt niin mainos- kuin digitoimistoissa, joten näkemystä myös digimarkkinoinnin kentältä on reippaasti. Heino on päässyt työskentelemään monien tunnettujen brändien kanssa, kuten Visit Vaasa, Nelonen, Närpiön Vihannes ja Škoda.
Erottuvaa ja aidosti hyödyllistä markkinointia
–Ammatillinen filosofiani perustuu mainonnan kantapapan Howard Gossagen toteamukseen ”Kukaan ei lue mainoksia. Ihmiset lukevat sitä, mikä heitä kiinnostaa. Joskus se vain sattuu olemaan mainos.” Tämä osuu kivasti ajatukseeni tehdä mainontaa ja markkinointia, joka on kohderyhmälleen aidosti hyödyllistä. Tämän lisäksi on löydettävä jatkuvasti innovatiivisempia ja mielenkiintoisempia tapoja tuoda viesti esiin kaiken digitaalisen hötön ja sekamelskan keskeltä, Heino toteaa.
– Duranissa kiinnosti toimiston ennakkoluulottomuus, mielenkiintoiset asiakkaat ja taitavat tekijät. Tämä on paikka, jossa pääsen varmasti touhuamaan upeiden ja merkityksellisten töiden parissa. Onkin suuri ilo liittyä näin lahjakkaiden ja taitavien tekijöiden joukkoon. Heti ensimmäisinä päivinä on tullut vahva fiilis, että olen oikeassa paikassa, Heino päättää.